Jump to content
  • AzurveAziz
    AzurveAziz

    Yeni Bir Replay Serisi: Girls' Generation 1979

     

    Evet arkadaşlar, yeni aşklar, yeni replay'ler, yeni heyecanlar ve hoş geldin yeni sezon :)

    Reply takipçileri olarak yeni bir serinin daha sonuna geldik. Üzüldük mü üzüldük evet neden bu kadar kısa sürmek zorundaydı ki? 8 bölüm değil mi... bizimle oynuyorlar arkadaşlar bunlar hep duygu sömürüsü aynen şu şekilde başlayıp:

     

    Lingerie01-00010.jpg

     

    coştur coştur şeklinde devam ederken bir bakmışsınız ki araya aşk sokuyorlar... ve sonra ne? Başlasın hüzünlü dakikalar... Olmadı mı oldu canım bizim için sıkıntı yok biz zaten bunun için izliyoruz :) Aşk, gençlik, eski zamanlar, yeşilçam tadında diziler...

     

    İzlemesi zevkli inkar etmiyoruz. Çünkü hayallerimizin yansıması olduklarından inkar etmek birazcık zor. Mızmızcılık yapıp kabul etmeyenleri boşverin biz biliriz içlerini :) Bae Dong Moon'un salak bir tatlışlık havalarıyla Lee Jung-Hee'nin etrafında dolanmasını, aynı şekilde Lee Jung-Hee'nin, Son Jin'in etrafında dolanmasını severek izledik mi? İzledik yalan yok. 

     

    Girls-Generation-1979-7.jpg

    Girls-Generation-1979-10.jpg

     

    Lee Jung-Hee'nin, Son Jin'i düşünürken kurduğu şaçma&romantik hayallere gülmeyle karışık içerledik mi? Evet onu da yaptık (Zaten dizi izlemenin asıl zevki bu değil midir?) :) Eee ne derler? İzlediğin diziyi söyle sana kim olduğunu söyliyeyim :)

     

    Girls-Generation-1979-12.jpg

     

    Yada ikizini söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim miydi...

     

    Girls-Generation-1979.png

     

    Yada üçüzünün? yada üçüncünün?

     

    Girls-Generation-1979-19.jpg

     

    Neyse....

    Konuyu Son Jin'e getirelim...

    Ah Son Jin... kalbimizde yara bırakıp gittin... böyle romantik olmayı nereden öğrendin?

     

    Girls-Generation-1979-18.jpg

     

    Gizli gizli peşinden koşturdun...

     

    Girls-Generation-1979-16.jpg

     

    Bilmemezliğe yattın...

     

    Girls-Generation-1979-17.jpg

     

    Bunların hepsi hangi kız içindi? 

     

    Girls-Generation-1979-15.jpg

     

    Her şey bir yana, gerçekten önceki serileri hayal kırıklığına uğratmayacak bir şekilde hazırlanmış diziydi. Ele alındığı materyallerin zamanına uygunluğu olsun, çekilen ortam olsun, oyuncuların muhteşem oyunculukları olsun, basit ve bizim çoğu zaman utandığımız aile yaşamı olsun veya yaşadığımız ufak incinmeler olsun... Aslında bunların o kadar da önemli olmadığını yine bi Replay serisiyle tekrarlamış olduk.

     

    Umarım Beğenirsiniz :)





  • Yorumlar

.

logo.png.c9c7979e5a58750c2eb2f340594d083

AniSekai Fansub | Türkçe Fansub, Türkçe Anime & Manga & Kore & Japon Dizi & Film Çeviri ve İzleme, Anime/J-Pop/k-Pop/Kore Radyo, Uzakdoğu Anime Manga Haberleri ve Oyun Dünyasına Dair Herşey

Bizi Takip Edin.

×