Jump to content
  • Reklam

Rias Gremory

Arigato

Öne Çıkarılan Mesaj

  :a64:

 

Herkese merhaba arkadaşlar ben Kerem Urfalıyım 13 Yaşındayım Çevirmenliğe merak saldım biraz eksiğim olsada Stajyer Çevirmen oldum.İlk olarak School daysı vera başka bir animeyi çevirmeyi düşünüyorum.

 

Mangalardan nefret etsemde Animeleri çok seviyorum hele ecchi'yi :a19: :a19:

Sonuç olarak bukadar :D

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Admin

Yaşın küçük ;) Sana daha güzel bi planlarım var ;)

Yaşın küçük bu sebepten seninle bayağı eğitim yapıcaz, hevesinin kırılmasını istemeyiz ;)

Aramıza hoşgeldin küçük dostum benim.

 

İlk animelerin 2 ile 5 dk olacak.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

  :a64:

 

Herkese merhaba arkadaşlar ben Kerem Urfalıyım 13 Yaşındayım Çevirmenliğe merak saldım biraz eksiğim olsada Stajyer Çevirmen oldum.İlk olarak School daysı vera başka bir animeyi çevirmeyi düşünüyorum.

 

Mangalardan nefret etsemde Animeleri çok seviyorum hele ecchi'yi :a19: :a19:

Sonuç olarak bukadar :D

 

Ecchi'leri çok seviyormuş :D :D :D Sev sev iyidirler :D

 

Başarılar dilerim kardeşim bize güzel seriler çevir  :a19:

 

 

 

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

hoşgeldin  :a64:

 

ecchi için küçüksün sen daha yasal değil izlemen  :a39: :a39: :a39:

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Herhalde ekipteki en genç eleman sensin. Ben senin yaşındayken yes diyemiodum.

 

Senin için güzel bir avatar ve imza olarak iyi bir rias gifi hazırlayabilirim. Eğer istersen mesaj at

 

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

  :a64:

 

Herkese merhaba arkadaşlar ben Kerem Urfalıyım 13 Yaşındayım Çevirmenliğe merak saldım biraz eksiğim olsada Stajyer Çevirmen oldum.İlk olarak School daysı vera başka bir animeyi çevirmeyi düşünüyorum.

 

Mangalardan nefret etsemde Animeleri çok seviyorum hele ecchi'yi :a19: :a19:

Sonuç olarak bukadar :D

 

Hoş Geldin Kerem ben Ekin 16 yaşımdayım rütbeme bakma bende çeviri,encode,düzenleme,edit,karaoke hepsi var  :a39:

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Dikkat!
- Türkçe imla kurallarına uyarak, ingilizce kelime kullanmadan mesajınızı yazınız.
- Unutmayın ki o kadar emeğe karşın "bir kuru teşekkür serinin emektarlarını mutlu eder." Teşekkür etmek hayattan bir şey kaybettirmez. Maddi ve manevi bir zarara da uğratmaz.
- Bir "Teşekkürler" kelimesini bile düzgün yazamayıp, "random harflerle", "hmm", "ok", "tşk", büyük harfllerle" v.b. şekilde yorum atmak yasaktır ve uyarılmaksızın sistem tarafından hesap askıya alınır.

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×