Jump to content
Deat H Note.

İlk Manga Edit

Öne Çıkarılan Mesaj

Admin

:a64:

Herkez yapmış bende daha dersini almadan canımın sıkıntısını bir nebzede girdermesi içün bi deneme yapayım dedim.Yanlışlarım vardır elbet, kendim yaptıktan sonrada farkettiğim hafatalarım oldu ama daha dersini almadan deneyeyim dedim yakında zaten bir ağabeyim öğretcek.

 

NOT: Yaparken Baloncuklarda yalnızca biçimlendirme yaptım, deneme olduğundan tekrar çizme gereği duymadım.

:a29:

 

1

p278k.jpg

2

p2790.jpg

3

p27c5.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Admin

sende mi Cenk-brütüs  :a47:

N'apim knk bu aralar canım sıkkın deneme yapayım dedim.

Emre abi öğretene kadar alt yapı olsun manasında :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

saide çok büyük sorunlar var ama ilk edite göre fena değil  :a50:

 

Not: anisekaiyi o kadar küçük yazmak terbiyesizliktir  :a11: :a11:

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Admin

saide çok büyük sorunlar var ama ilk edite göre fena değil  :a50:

 

Not: anisekaiyi o kadar küçük yazmak terbiyesizliktir  :a11: :a11:

 

Logosunu hazır etmedim, desem?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Admin

Anlamışem pc üzerinden gösterdiğinde daha iyi anlıcam abi :a39:

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Admin

İyi güzelde yazıları çok büyük yapmışsın

bir de En sonra Kahretsin! yazıyor ünlem niye altta  :a39:

Ne bilim ayrı bi oda ayrı bi fantezi  :a39: :a39:

 

Neyse ders aldığımda bunlardan esen kalmaz zaten  :a29:

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Dikkat!
- Türkçe imla kurallarına uyarak, ingilizce kelime kullanmadan mesajınızı yazınız.
- Unutmayın ki o kadar emeğe karşın "bir kuru teşekkür serinin emektarlarını mutlu eder." Teşekkür etmek hayattan bir şey kaybettirmez. Maddi ve manevi bir zarara da uğratmaz.
- Bir "Teşekkürler" kelimesini bile düzgün yazamayıp, "random harflerle", "hmm", "ok", "tşk", büyük harfllerle" v.b. şekilde yorum atmak, açıklamada bulunan teşekkür yazısını kopyalamak yasaktır ve uyarılmaksızın sistem tarafından hesap askıya alınır.

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×