Jump to content
Deat H Note.

Arslan Senki (25/25) [AniSekai Fansub]

Öne Çıkarılan Mesaj

Admin

Arslan Senki (İlkbahar 2015)

  1. R-17+
  2. 25 bölüm
  3. 24 dakika
  4. Dizi

Bilgiler

  1. Reyting
    7.8/96K
  2. Kaynak
    Manga
  3. Başlangıç
    Nis 5, 2015
  4. Bitiş Tarihi
    Eyl 27, 2015
  5. Yayın Durumu
    Vizyondan kalktı
  6. Yayın saati
    Pazar, Saat: 17:00
  7. Stüdyo
      • SANZIGEN
      • LIDENFILMS
  8. Türler

Oyuncular

  1. Arslan
  2. Daryun
  3. Narsus

Ekip

    • Yönetmen
    • Ses Yönetmeni
    • Bölüm Yönetmeni

Hikâye, içeriden bir ihanetin sonucunda Pers ülkesinin yaşadığı yenilgiyle düşman yönetimine geçmesiyle başlar ve Pers İmparatorluğu’nun gerçek prensi, Prens Arslan etrafında döner. Pers İmparatorluğu’nun Kralı, Kral Andragoras ve dillere destan güzelliğe sahip eşi düşman tarafından esir alınmıştır. Prens Arslan tüm bu olanlardan sonra tek başına kalır ancak Pers İmparatorluğu"nun efsanevi genç askeri Daryun’la tanışana kadar. Birlikte krallığı geri almayı hedeflerler ancak bunu tek başlarına yapmaları imkansızdır. Maceraları boyunca birçok yeni arkadaş edinecekleri gibi, bazı eski müttefikleriyle de beraber çalışarak, krallığı geri almanın yollarını ararlar. yazan: libero1i
  1. #351 popülerlik
  2. 219K listeye ekleme
  3. 1K favori
Güncellenme
  • Tüm İsimleri
  • İngilizce The Heroic Legend of Arslan
  • Orijinal アルスラーン戦記

 

Çevirmen: anchan07 & aksakai & Radwell

Düzenleme: Deat H Note.

Karaoke: Deat H Note.

Encoder: MaxweLL

 

KLASÖR LİNKİ

Gizli İçerik

    Linkleri görebilmek için teşekkür etmeniz gerekmektedir. Detaylar yorum kutusunun üstünde.
 

Gizli İçerik

    Linkleri görebilmek için teşekkür etmeniz gerekmektedir. Detaylar yorum kutusunun üstünde.
 

Gizli İçerik

    Linkleri görebilmek için teşekkür etmeniz gerekmektedir. Detaylar yorum kutusunun üstünde.
 

Gizli İçerik

    Linkleri görebilmek için teşekkür etmeniz gerekmektedir. Detaylar yorum kutusunun üstünde.
  :multi:

 

  • Beğen 1
  • Doki 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

İzlemeniz tavsiye olur hani altyazı benden diye değil, cidden iyi seri :D

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Eyvallah :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hayirli olsun^^

 

ASUS_T00J-D cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Tarihi olmasına rağmen benim ilgimi çok çekti ve bayılarak izliyorum Arslancığımın minik karizmazsı bile yeter izlemeye. Çevirisi normal serilere göre biraz daha sıkıntılı olmalı ama bekliyorum buradan. Kolay gelsin Radwell umarım çabuk çıkar fırından :P

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Admin

Hayırlı olsun gençler :35:

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Tarihi olmasına rağmen benim ilgimi çok çekti ve bayılarak izliyorum Arslancığımın minik karizmazsı bile yeter izlemeye. Çevirisi normal serilere göre biraz daha sıkıntılı olmalı ama bekliyorum buradan. Kolay gelsin Radwell umarım çabuk çıkar fırından :P

Ben de sıfırdan başlıyorum şimdi, güncele yetişirim yakında ayıpsın :D Bende izlediğim için aldım zaten, çok kaliteli bir anime, konu ve animasyon olarak da.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

İlk bölümü ne zaman verirsiniz desem çok mu acele etmiş olurum o.O İngilizce izledim biraz fakat, dili falan cidden çok ağır gerek savaş gerek tarihi terimler olsun ondan buranın kalitesinde bir altyazıyla izlemek istiyorum ve bekliyorum. Umarım Radwell de iyi bir iş çıkarır, kolay gelsin tekrardan ya :')

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Ben elimden geldiğince hızlı çıkarırım madem öyle, kareokesi falan da hızlıca biterse 1-2 güne buraya ekleriz diye umuyorum. Umarım beğenirsin çeviriyi ne diyim :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Açık konuşayım seriyi çok izlemek istiyordum fakat diğer çevirileri sevemediğim için bırakmıştım.

 

Kolay gelsin şimdiden

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Valla ben de her gün gelip bu konuyu kontrol edip çıkıyorum. Nones'in dediği gibi az önce ilk bölümü izledim farklı bir yerden, o kadar kötü idi ki çevirisi. Ekrandaki bazı bilgiler çevrilmemiş, kullandığı Türkçe kelimeler anlaşılmıyor, hatta bazı diyalogları çevirememiş kendisi mi yazmış diye bile şüphelendiğim oldu.  Açıkçası ben de ilk bölümü buradan sabırsızlıkla bekliyorum, yine kolay gelsin baskı yapmış gibi olmayayım da Radwell :D


Mesajlar birleştirilmiştir: [time]1436996457[/time]

Arkadaşlar üst üste mesaj atmış olucam kusura bakmayın da, verilen tarih de geçildi bölümlerde ondan merak ettim. Hani sırf buranın çevirisinden umutluyum diye bekliyorum da diğer hiçbir siteden izlemeden, izlemek de istiyorum artık çoooook :( Çeviri de falan mı sıkıntı ol, kişisel olarak çevirmeni mi taciz edeyim asdlk :D (yanlış anlamayın lütfen)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Ben de üye olmadan ne zamandır takip ediyorum buraları. Özellikle Göktuğ abinin çevirisini bekliyorum kaç gündür daha ilk bölüm bile çıkmadı. İptal falan mı oldu yani, beklemeyelim öyleyse bari haberdar edin de. :/

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Admin

Akşam saatlerine doğru eklenecek. İyi forumlar.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Admin

1.Bölüm Eklenmiştir.

Çeviri: Radwell

Düzenleme&Encode: Deat H Note.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Heyooooğ :3 Öylesine bakayım siteye uykum kaçtı dedim, bir de ne göreyim Arslaaaaaaaaaaaaaaan 1.bölüm :) Çivirmin bey Radwell çok beklettin bizi, izleyip geri dönücem hemen bak :D

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Heyooooğ :3 Öylesine bakayım siteye uykum kaçtı dedim, bir de ne göreyim Arslaaaaaaaaaaaaaaan 1.bölüm :) Çivirmin bey Radwell çok beklettin bizi, izleyip geri dönücem hemen bak :D

Wow bu ne hız ya, daha ben yeni geldim gördüm. :D Hadi bekliyorum bak :P

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

İzleyip o keyifle uyuya kalmışım pardoon :o Ancak şunu söylemek istiyorum ki, beklentilerimin aşırı üstünde bir çeviri olmuş. Hele çevirmenin yeni olduğunu görünce hep içimde bir şüphe vardı. Radwell cidden bölümü ikinciye seyrettim, bir hatanı bulayım diye sırf akdladf :D Ciddi anlamda çeviri çıtan çok yüksek umarım bozmazsın. ( 2. BÖLÜMÜ VER RADWELL! :P )

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

İzleyip o keyifle uyuya kalmışım pardoon :o Ancak şunu söylemek istiyorum ki, beklentilerimin aşırı üstünde bir çeviri olmuş. Hele çevirmenin yeni olduğunu görünce hep içimde bir şüphe vardı. Radwell cidden bölümü ikinciye seyrettim, bir hatanı bulayım diye sırf akdladf :D Ciddi anlamda çeviri çıtan çok yüksek umarım bozmazsın. ( 2. BÖLÜMÜ VER RADWELL! :P )

Cidden böyle yorumlar görmek güzel eyvallah. Bölümler konusunda da ben elimden geldiğince hızlı çalışıyorum artık buraya editlenip upload edilmesi sürecinde bekliyorsunuz genel olarak. Çok sıkışık program çünkü şu anlarda ama beklediğine değdiyse ne mutlu. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Admin

Yarın 2 3 4. bölümler eklenecektir.... İyi Forumlar

 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

3 bölüm aynı anda çıkmış aman tanrım didim :D

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Süper oldu buu elinize sağlık. ^^

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Şey yeni bölümler de aynı hızda devam edecek mi ya da 5.bölüm acaba ne zamana doğru gelebilir bir açıklama yapabilir misiniz?

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Dikkat!
- Türkçe imla kurallarına uyarak, ingilizce kelime kullanmadan mesajınızı yazınız.
- Unutmayın ki o kadar emeğe karşın "bir kuru teşekkür serinin emektarlarını mutlu eder." Teşekkür etmek hayattan bir şey kaybettirmez. Maddi ve manevi bir zarara da uğratmaz.
- Bir "Teşekkürler" kelimesini bile yazamayıp, "random harflerle", "hmm", "ok", "tşk", büyük harfllerle" v.b. şekilde yorum atmak, açıklamada bulunan teşekkür yazısını kopyalamak yasaktır ve uyarılmaksızın sistem tarafından hesap kalıcı olarak askıya alınır.

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • ..

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

.

logo.png.c9c7979e5a58750c2eb2f340594d083

AniSekai Fansub | Türkçe Fansub, Türkçe Anime & Manga & Kore & Japon Dizi & Film Çeviri ve İzleme, Anime/J-Pop/k-Pop/Kore Radyo, Uzakdoğu Anime Manga Haberleri ve Oyun Dünyasına Dair Herşey

Bizi Takip Edin.

×