Jump to content
dinatopia

Heey! Selam..

Öne Çıkarılan Mesaj

Merhaba arkadaşlar ismim Eda Tekirdağ da yaşıyorum. Şimdiden sizlerle tanıştığıma memnun oldum. 21 yaşındayım üniversite öğrenciyim kimya 4. sınıftım geç olsada anladım bana göre değilmiş bu yıl bırakıp bilgisayara geçiş başvurusunda bulundum inşallah kabul ederler ^^ En sevdiğim renk mor hiç belli olmuyor değil mi ? biraz çenesi düşük bir insanım kusuruma bakmayın sevdiğim animeler valla yalan söyleyemem içinde yakışıklı oğlan güzelde kız olunca sevmediğim anime yok diyebilirim ama tabiki de favori animem FAİRY TAİL . Online oyununu bile oynuyorum yahu ^^ Gerçe online oyun canavarıyım..  --üüf yine çenem tuttu.. Turkanime sitesinden izlediğim animelerden sizi buldum.Manga editörü olarak aranıza katıldım umarım beni seversiniz. Güzel mangalar bitirmek dileğiyle iyi forumlar. ^^

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SaMod

Ailemize hoşgeldin Eda ^^ Kalıcı olman ve güzel vakit geçirmen dileğiyle ^^ 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Admin

Aramıza hoş geldin Eda  :41: 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Çevirmen

Eda ablaa hoş gelmişsin aramıza :D   :43:

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Dikkat!
- Türkçe imla kurallarına uyarak, ingilizce kelime kullanmadan mesajınızı yazınız.
- Unutmayın ki o kadar emeğe karşın "bir kuru teşekkür serinin emektarlarını mutlu eder." Teşekkür etmek hayattan bir şey kaybettirmez. Maddi ve manevi bir zarara da uğratmaz.
- Bir "Teşekkürler" kelimesini bile yazamayıp, "random harflerle", "hmm", "ok", "tşk", büyük harfllerle" v.b. şekilde yorum atmak, açıklamada bulunan teşekkür yazısını kopyalamak yasaktır ve uyarılmaksızın sistem tarafından hesap kalıcı olarak askıya alınır.

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • ..

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

.

logo.png.c9c7979e5a58750c2eb2f340594d083

AniSekai Fansub | Türkçe Fansub, Türkçe Anime & Manga & Kore & Japon Dizi & Film Çeviri ve İzleme, Anime/J-Pop/k-Pop/Kore Radyo, Uzakdoğu Anime Manga Haberleri ve Oyun Dünyasına Dair Herşey

Bizi Takip Edin.

×