Jump to content
Deat H Note.

Dünden Bugüne SaMod'un Doğumu ve Evrimi

Öne Çıkarılan Mesaj

Admin

Bugün!

İşte tam bugün! Bir Mod'un doğuşuna tanık olundu!

Bu kişi büyüdü büyüdü ... Sıradan bir Encoder oldu! Aslında bu SaMod'un doğuşunun 2.evresi idi.

SaMod Encoder'lığın ardından, Karaokerliğe büründü onun ardından Düzenlemede kendini eğitti de eğitti...

Dünden bugüne SaMod olarak kalplerde yer edindi.

 Kardeş iyi ki doğdun. :D 

Nice Sekai'li yıllara hediye olarak git birilerini banla  .s 

@S.Erturk

 

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Admin

SaMod canlısı nice mutlu yıllara krdş :D 

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SaMod

Cıks, cıks yaratıcılığını hiç beğenmedim qrdş xd Ben sende böyle mi yapmıştım bir aç bak konunu şiirler, yazılar, marşlar blah blah. Neyse en azından " Nice Sekai'li yıllara hediye olarak git birilerini banla  .s " şu kısım bütün hiçliği bütünlüğe bürüdü xd @libero1i eyW ossan

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Biraz gecikti ama iyi ki doğdun güzel ve beni her şeyimle kabullenen insan. Ne kadar bana küfür etsen de hepsi güzel anılar sonuçta umarım böyle devam eder (Yaşlanıyorsun be abi xD asasdfasd)

  • Beğen 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
SaMod
TSW.Okamera, 2 saat önce yazdı:

Biraz gecikti ama iyi ki doğdun güzel ve beni her şeyimle kabullenen insan. Ne kadar bana küfür etsen de hepsi güzel anılar sonuçta umarım böyle devam eder (Yaşlanıyorsun be abi xD asasdfasd)

Yürü la teneke neyim yaşlı daş gibiyim daş DAŞ

  • Hahaha 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Dikkat!
- Türkçe imla kurallarına uyarak, ingilizce kelime kullanmadan mesajınızı yazınız.
- Unutmayın ki o kadar emeğe karşın "bir kuru teşekkür serinin emektarlarını mutlu eder." Teşekkür etmek hayattan bir şey kaybettirmez. Maddi ve manevi bir zarara da uğratmaz.
- Bir "Teşekkürler" kelimesini bile yazamayıp, "random harflerle", "hmm", "ok", "tşk", büyük harfllerle" v.b. şekilde yorum atmak, açıklamada bulunan teşekkür yazısını kopyalamak yasaktır ve uyarılmaksızın sistem tarafından hesap kalıcı olarak askıya alınır.

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • ..

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

.

logo.png.c9c7979e5a58750c2eb2f340594d083

AniSekai Fansub | Türkçe Fansub, Türkçe Anime & Manga & Kore & Japon Dizi & Film Çeviri ve İzleme, Anime/J-Pop/k-Pop/Kore Radyo, Uzakdoğu Anime Manga Haberleri ve Oyun Dünyasına Dair Herşey

Bizi Takip Edin.

×