Jump to content
aloistrancy

selam :)

Öne Çıkarılan Mesaj

merhaba ben naz , 17 yasımdayım lise 3'e gidiyorum animeye baslayalı 2 yıl oluyor.

en sevdigim anime kuroshitsuji :)

anisekaiyi takip etmeyi seviyorum ve sizlerle tanısmak istiyorum :)

şimdiden tesekürler :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Admin

Hoş geldin Naz, bende cenk Namidiyer ''Kira'' :D

Sitede takılmayı özellikle bende çok seviyorum[sevmeyen var mı bilmiyorum :D]

Herhangi bir sıkıntın olursa profilime not bırak yeterli.

Her konuda yardımım dokunur, bilgisayarım % 90 oranla sitede çalışıyor zaten :D

Kapalı olduğunda sen yaz ben gene yanıtlarım :D

 

Sitede görevim Moderatörlük ve Çevirmenlik, gerektiği zaman Encode ve karaoke yapıyorum[ara sıra]

Sitede iyi forumlar...

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

tanıstıgıma memnun oldum NAZ bende Yağız :a64: :a64: :a64:...bende lise 3 e gidiyorum ama ben animeye başlayalım sadece 3-4 ay oldu...iyi geçinelim :a50: :a50: :a50:

Bende anisekaide takılmayı seviyorum yeni arkadaşlar edindim umarım sende edinirsin

 

İyi forumlar ;) ;)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Aramıza hos geldin Naz :) Anisekai site olarak hem isini iyi yapan hem takılması muhabbet etmesi zevkli bir sitedir :)

 

Bu arada tanıstıgımızada memnun oldum adım Onur yasım 19 :) Herhangi bir ihtiyacın olursa özelden mesaj atabilirsin elimden geldigince yardımcı olurum.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hoş geldin Naz, bende cenk Namidiyer ''Kira'' :D

Sitede takılmayı özellikle bende çok seviyorum[sevmeyen var mı bilmiyorum :D]

Herhangi bir sıkıntın olursa profilime not bırak yeterli.

Her konuda yardımım dokunur, bilgisayarım % 90 oranla sitede çalışıyor zaten :D

Kapalı olduğunda sen yaz ben gene yanıtlarım :D

 

Sitede görevim Moderatörlük ve Çevirmenlik, gerektiği zaman Encode ve karaoke yapıyorum[ara sıra]

Sitede iyi forumlar...

Cenk hea ben hiç duymamıştım :)

 

:a64: Bu arada Bende Mustafa tanıştığıma memnun oldum :) :a52: :a52:

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Hoş geldin naz ben ilker aynen ben de lise 3'e gidiyorum, sitede güzel vakit geçireceğine inanıyorum her hangi bi soru/sorun halinde ileti yoluyla veya chat panelinden bize ulaşabilirsin... (sınavlarım olmadığında nerdeyse tüm gün online haldeyim)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Dikkat!
- Türkçe imla kurallarına uyarak, ingilizce kelime kullanmadan mesajınızı yazınız.
- Unutmayın ki o kadar emeğe karşın "bir kuru teşekkür serinin emektarlarını mutlu eder." Teşekkür etmek hayattan bir şey kaybettirmez. Maddi ve manevi bir zarara da uğratmaz.
- Bir "Teşekkürler" kelimesini bile düzgün yazamayıp, "random harflerle", "hmm", "ok", "tşk", büyük harfllerle" v.b. şekilde yorum atmak, açıklamada bulunan teşekkür yazısını kopyalamak yasaktır ve uyarılmaksızın sistem tarafından hesap askıya alınır.

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×