Jump to content
Deat H Note.

Maoyuu Maou Yuusha (12/12) [AniSekai Fansub]

Öne Çıkarılan Mesaj

Admin

Maoyuu-Maou-Yuusha.jpeg

 

 

Çevirmen: BuDu

Düzenleme & Encode: MertEvirgen, farklyzz, enjloezz

Diğer adı: Archenemy & Hero / Şeytan Kraliçesi ve Kahraman

Bölüm Sayısı: 12

Prodüksiyon: Pony Canyon

Tür: Macera, Fantazi, Romantizm

Yayın Tarihi: 2013

 

Karakterler

 

maoyuu-maou-yuusha-key-visual-002.png

 

Yuusha (Kahraman): İnsanlar ve Şeytanlar arasındaki savaşı barışcıl yollarla çözmek isteyen büyük bir savaşçıdır. Şeytan diyarını bir ara bulucu olarak ziyaret ettiği sırada Şeytan Kraliçesi tarafından kendisine "Kara Şövalye" lakabı takılmıştır.

 

Maou (Şeytan Kraliçesi): Şeytanların yüce lideridir. Yuusha ile güçlerini birleştirdikten sonra insanların ülkesine yerleşir.  Kendini "Kızıl Bilge" olarak gizler ve insan medeniyetinin gelişmesi için Yuusha'ya yardımcı olur.

 

TRAILER

systemrescuecdv15.png

1-12 Arası Klasör Linki!

Gizli İçerik

    Linkleri görebilmek için teşekkür etmeniz (yorum atmanız) gerekmektedir. Detaylar yorum kutusunun üstünde.

Gizli İçerik

    Linkleri görebilmek için teşekkür etmeniz (yorum atmanız) gerekmektedir. Detaylar yorum kutusunun üstünde.

Gizli İçerik

    Linkleri görebilmek için teşekkür etmeniz (yorum atmanız) gerekmektedir. Detaylar yorum kutusunun üstünde.
 

Gizli İçerik

    Linkleri görebilmek için teşekkür etmeniz (yorum atmanız) gerekmektedir. Detaylar yorum kutusunun üstünde.

 

 

  • Doki 1

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Vay yeni seri hayırlı olsun Burak :D Romantizm varsa bende varım sartsız kosulsuz izlerim bu animeyi :)

 

Simdiden tesekkür ederim :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Heyecanla beklemedeyim kolay gelsin :a70:

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Heyecanla beklemedeyim kolay gelsin :a70:

 

Kanka bu seri bizlik bak Romantizm varmıs :D

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Yeni projemiz hayırlı, uğurlu olsun. Kış animeleri içinde ilk olarak gözüme çarpan seri buydu. Bir aksilik çıkmadıkça projeyi Burak'la ikimiz yürüteceğiz. :)

 

NOT: Anime'nin ilk birkaç bölümü final dönemine denk geldiği için geç gelebilir.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Simdiden bilgi veridign icin saol :D

 

Bu arada cok sasırdım -  Düzenleme & Encode: UchihaRyou  burağın ismini ilk defa bir projede gecerken görüyorum aglayasım geldi :D

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

yeni seri hayırlı olsun çok güzele benziyo merakla bekliyorum...ama sonu diğerleri gibi aynı bitecek gibi bunlar birbirlerine aşık olacak...ecchi de var gibi tam benlik  ;D ;D  :a39: :a39: :a39:

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Tebrikler BuDu ve Teşekkürler. Şimdiden Elinize Emeğinize Sağlık Arkadaşlar!

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Güzel olucağa beziyo kesin takip ederim  :a19: :a19: :a19: :a19:

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Birde Boku-h'ye benzettim :)

Yeni seri hayırlı olsun :) başarılar dilerim :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

yeni ser, hayırlı olsun hoşuma gitti konusu izlerim bende :a39:

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Budu seri cok güzeldir cünki icerisinde Romantizm var bu bana yeterde artar bile :D

 

Ama ilginc olan burak niye bu projede görev alıyor Romantizm den ne anlar o ya :D:D

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Budu seri cok güzeldir cünki icerisinde Romantizm var bu bana yeterde artar bile :D

 

Ama ilginc olan burak niye bu projede görev alıyor Romantizm den ne anlar o ya :D:D

 

ilk 2 bölümde yer alamıyıcam gibi görünüyor zaten birazcik odunsu bi insan oldugum icin ogrenmem gerekenler var halen bi arkadas giricek benım twden o yapcak 1 2 bölümü ne acık sözlü adamım haha hem budu kıramıyıcam tek insan hehe .d 

 

Olsun olsun. Sende ilerleme var bu konuda biraz :D

 

İnsallah basarılı güzel bir is yaparsınız kardesim :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Yeni Seriyi dört gözle bekliyorum.Yine Güzel Bir çalışma.Teşekkürler

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

yeni seri hayırlı olsun oldukça güzel bir seriye benziyor merakla bekliyorum

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Konusunu pek beğendim, geldikçe izleyeceğiz artık, hayırlara vesile :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Archenemy and Hero'nun ilk bölümü birkaç güne kadar sitemize eklenecek. :)

 

Düzenlediğim bir duvar kağıdını paylaşayım.

 

hmts0.jpg

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

İlk bölüm bugün Japonya'da yayınlandı. İngilizce altyazılı ver. net'e düşer düşmez çevireceğim. :)

 

İlk bölümden birkaç görüntü ekleyim dedim. :D

 

iA9qAqLtTmzqc.gif

 

ibp0VNuHGMJ2z0.gif

 

ifYoTTnqeZHNp.gif

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Budu-kun animenin bu bölümlerini özelliklemi yakaladın kanka :D Cok ilgimi cekti komik yanlarıda var galiba. Severim böyle animeleri.

 

İlk bölümü sabırsızlıkla bekliyorum :D

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Çeviri ve kontroller tamamlanmıştır. Artık sıra düzenleme, encode ve upload'ta. :)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Mert'in dershanesi var ve bugün 15:00-16:00 arası gelir, hızlı bir şekilde halleder. Bu haftalık bölüm biraz geç çıkacak, mazur görün. :)

 

Yine de bölüm 1 günden daha kısa bir sürede eklenmiş olacak. ;)

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Yeni seri Hayırlı olsun  ;D

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş

Çeviri ve kontroller tamamlanmıştır. Artık sıra düzenleme, encode ve upload'ta. :)

 

Ellerine sağlık kanka :D Tesekkür ederim.

İletiyi paylaş


İletiye bağlantı
Sitelerde Paylaş
Dikkat!
- Türkçe imla kurallarına uyarak, ingilizce kelime kullanmadan mesajınızı yazınız.
- Unutmayın ki o kadar emeğe karşın "bir kuru teşekkür serinin emektarlarını mutlu eder." Teşekkür etmek hayattan bir şey kaybettirmez. Maddi ve manevi bir zarara da uğratmaz.
- Bir "Teşekkürler" kelimesini bile yazamayıp, "random harflerle", "hmm", "ok", "tşk", büyük harfllerle" v.b. şekilde yorum atmak, açıklamada bulunan teşekkür yazısını kopyalamak yasaktır ve uyarılmaksızın sistem tarafından hesap kalıcı olarak askıya alınır.

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • ..

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

.

logo.png.c9c7979e5a58750c2eb2f340594d083

AniSekai Fansub | Türkçe Fansub, Türkçe Anime & Manga & Kore & Japon Dizi & Film Çeviri ve İzleme, Anime/J-Pop/k-Pop/Kore Radyo, Uzakdoğu Anime Manga Haberleri ve Oyun Dünyasına Dair Herşey

Bizi Takip Edin.

×