Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Myura

AMV Nedir? Nasıl yapılır?

Recommended Posts

Selamlar millet! Aslında konuyu açan nasıl olmadı şaşırıyorum doğrusu =.= İlk önce ufak programlar vermek ile başlaya biliriz.

 

Sony Vegas Pro : Tıkla

 

Adobe After Effects : Tıkla

 

Cinema 4D : Tıkla

 

SUPER Converter : Tıkla

 

Converter; Video'yu ".avi" den ".mp4" e çevire bilir bu tür özelliğe sahipler ama bazen bu olay çevirirken video'nuzun kalitesinin bozulmasına neden oluyor. Pek önermiyorum o yüzden.

 

Sony Vegas Pro: Kullanımı en kolay video programı diye bilirim karışıklılığı "Adobe After Effects" kadar zor değil sorduğunuz soruları kolaylıkla cevaplaya bilirim.

 

Cinema 4D : 3D Şekillemeler yarata biliceğiniz yani intro gibi bişeyler yapabilmek için bi program pek sık kullanmadım desem yeridir. Hiç bi zaman intro'ya gerek duymadım ama bi kaç çalışmada yardımcı oldu. Yani: Cinema 4D ismindende anlasilicaği gibi 3D Şekillemeler yapabiliceğiniz bi program dahada ilersine gitmez.

 

Adobe After Effects: Bu program'da çalişma yapmak için ilk önce "Photoshop" öğrenmeniz gerekiyor ki After Effects'de kafanız karışmasın. Ben after effects'i çok sıklıkla kullanıyorum vegas'dan daha iyi bi video editleme programı ap açık ortada zaten ama vegas için özel efek ekleme şeysileri var Bkz: Magic bullet videos, Newblue bu ikisi en kısa verebiliceğim örnek. Linkleri "google" üzerinden bulabilirsiniz atmaya üşendim şimdi >.>

 

AMV Nedir? : AMV açılımı Anime Music Video diye adlandırılan fan'lar tarafından yapılan isimdende anlasilicaği gibi Anime'nin müzik ile uyarlanması. AMV dış ülkelerde daha çok yaygın bi hal almışken "Türkiye"de hala belirli bi noktaya gelemedi Türkiye'de bu işi yapabilicek insan var ama kimi ilgilenmiyor kiminin'de işine gelmiyor diyebiliriz.

 

 

İyi günler, iyi forumlar.

 

Unutmadan bu programlar ile çok ders videoları var isterseniz 2-3 tane çekebilirim çünkü Türkçe olarak dinlemek daha iyidir.

Share this post


Link to post
Admin

Gerçekten lazımdı bilgi için teşekkürler...

 

Share this post


Link to post

Gerçekten sabır gerektiren bir iş. AMV'lerin oldukça kaliteli, ellerine sağlık. :)

 

FPS oyun projemin trailer'ı için Sony Vegas'ı kullanmış ve bir hayli zorlanmıştım. Ancak kullanımı en kolay program demişsin. Kolayı buysa zorunu düşünemiyorum. :D Fakat en profesyoneli elbette Adobe After Effects.

Share this post


Link to post

Merak ettiğim bi konuydu açıkcası. Anlatımdan da az biraz kolay bi işlemmiş gibi geldi ama herkes zor olduğunu savunuyo :D :D bi gün heves edip de başlarsam sebebi sensin murat :a39: eline sağlık ve teşekkürler...

Share this post


Link to post
Author of the topic Posted

Yaklaşık 3 senedir Sony vegas kullanıyorum sanırım bi bana kolay geliyor u.u Bu arada Cinema 4D Programını eklemeyi unutmuşum onuda ekledim.  :a29:

Share this post


Link to post

öncelikle bu konuyu açtığın için teşekkür ederim  :D :D  :a50: :a50: :a50:

 

Yanılmıyorsam sen Sony vegas kullanıyorsun zahmet olmassa nasıl yapıldıgıyla ilgili video hazırlayabilir misin  şimdiden teşekkürler :) :)

Share this post


Link to post
Author of the topic Posted

öncelikle bu konuyu açtığın için teşekkür ederim  :D :D  :a50: :a50: :a50:

 

Yanılmıyorsam sen Sony vegas kullanıyorsun zahmet olmassa nasıl yapıldıgıyla ilgili video hazırlayabilir misin  şimdiden teşekkürler :) :)

 

Sony vegas ve Adobe after effects kullanıyorum ve tabikide böyle istek olursa bol bol video çekerim ben!

Share this post


Link to post

Cok ugras istiyorsa bana göre degildir hic bulasmayım ben yinede saol paylasım ve bilgilerin icin :D :D

Share this post


Link to post
Author of the topic Posted

Abartılıcak kadar zor değil ya sadece efektleri doğru yerde ve müzik ile uydurmayla bitiyor en ufak ayrıntısına kadar video çekebilirim hatta bi AMV yaparken çekmek daha doğru olur nasıl yaptığımı görmüş olurdunuz :3

Share this post


Link to post

Sony Vegas Pro programında bana yardım edermisiniz amv yapmak keyifli bir iş olmalı bende yapmak istiyorum :D

Share this post


Link to post

Banada yarımda bulunabilirmisin bende uzun zamandır amv öğrenmek istiyordum ancak hiç bir bilgi bulamadım uzun zamandır adobe after effects uygulamasında bildiğim kadarıyla bir şeyler denedim ancak olmadı  sony vegas pro uygulamasının daha kolay olduğunu söyledikleri için ona geçmeye karar verdim  banada yardım edebilirmisin

Share this post


Link to post
Dikkat!
- Türkçe imla kurallarına uyarak, ingilizce kelime kullanmadan mesajınızı yazınız.
- Unutmayın ki o kadar emeğe karşın "bir kuru teşekkür serinin emektarlarını mutlu eder." Teşekkür etmek hayattan bir şey kaybettirmez. Maddi ve manevi bir zarara da uğratmaz.
- Bir "Teşekkürler" kelimesini bile yazamayıp, "random harflerle", "hmm", "ok", "tşk", büyük harfllerle" v.b. şekilde yorum atmak, açıklamada bulunan teşekkür yazısını kopyalamak yasaktır ve uyarılmaksızın sistem tarafından hesap kalıcı olarak askıya alınır.
- Yapılan bir işe teşekkür etmek nezakettir, kibarlıktır ve en önemlisi insanlıktır. Aksi davranışta bulunmak ise görgüsüz, cahil cühela ve aile terbiyesi almamış bireylerin eylemidir.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • ..

.

logo.png.c9c7979e5a58750c2eb2f340594d083

AniSekai Fansub | Türkçe Fansub, Türkçe Anime & Manga & Kore & Japon Dizi & Film Çeviri ve İzleme, Anime/J-Pop/k-Pop/Kore Radyo, Uzakdoğu Anime Manga Haberleri ve Oyun Dünyasına Dair Herşey

 . 

Bizi Takip Edin!

×
×
  • Create New...