Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Anizm

Banlı Üye
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Anizm

  1. Anizm

    Merhabalar

    Abi o bişi mi 1.5yıldan fazla oldu ben açmadım hala :a39: Pu ha ha ha yasıyan efsane :D
  2. Anizm

    Merhabalar

    Merhaba. Bende daha bu kısıma konu acamadım ama reklam olduk zaten :a39: LvL 3 olmus merhaba diyo Daşlayın bunu :a39: Aramıza h.g ben seni bugun gordum benim için en yeni uye sensin :a39: Sonra bize bir :a64: bile demedi muhabbeti olmasın :a39:
  3. Wuala linki de verilebilir mi acaba? :a17: :a29: Wuala toplamda 5 gb alan veriyor. Dogal olarak minimum 50 gb alan saglıyan siteleri soyleye bilirseniz yardımcı ola biliriz.Cunku gordunuz gibi birden cok seriyi hazırlıyoruz. Fileswap ta olabilir yada medifire. Uploadto iyi ama bir seferde tek indirme yapılabiliyor daha sonra 1 saat sonra indirme yapın diyor megaconz de ise kitlenme sorunu oluyor. Filefactory zaten malumunuz. O yüzden dedim ilginiz için teşekkür ederim :a64: :a29: Şimdi oldu sanırım :a39: Konuyu duzenledim krık linkler upload edilicek.
  4. Wuala linki de verilebilir mi acaba? :a17: :a29: Wuala toplamda 5 gb alan veriyor. Dogal olarak minimum 50 gb alan saglıyan siteleri soyleye bilirseniz yardımcı ola biliriz.Cunku gordunuz gibi birden cok seriyi hazırlıyoruz.
  5. Merhaba, Ansızın degiştirrim :a39: 1. ve 2. bolumlerde ölü linkler vardı.Cenk'nun izni ile konuya el attım.Konu eski hali bende duruyor isterseniz geri yukleye bilirim.İstediniz alternatif siteler var ise klasor linki veren konuya ekleye bilirim. Arkadaşlar hazırlayıp eklediginde ben indirip klasorlere uplayıp konuyu elden geciricem bilginiz olsun. İyi çalışmalar.

.

logo.png.c9c7979e5a58750c2eb2f340594d083

AniSekai Fansub | Türkçe Fansub, Türkçe Anime & Manga & Kore & Japon Dizi & Film Çeviri ve İzleme, Anime/J-Pop/k-Pop/Kore Radyo, Uzakdoğu Anime Manga Haberleri ve Oyun Dünyasına Dair Herşey

 . 

Bizi Takip Edin!

×
×
  • Create New...